Voor- en Naschoolse opvang

• tv-hoek, leeshoek
  • blokkenhoek
  • poppenhoek

Aparte ruimte om huistaken te maken
De speelplaatsen om een fris luchtje te scheppen.

De nabewaking is niet gratis.
De tarieven zijn op te vragen bij het secretariaat.

contact : info@gbs-schransdries.be
juf Vicky : 0499 05 47 22

Voor alle opvang moet op voorhand in i-school gereserveerd worden.  D.w.z. ook de opvang in de school zelf.  Je doet dit via je persoonlijke account in i-school.  Controleer steeds je inschrijvingen in i-school onder de rubriek ‘reserveringen’.

De periode waarin je zelf opvang kan aanvragen en/of annuleren is gewijzigd:
– voorschoolse opvang:  tot de dag voordien tot 16 uur
– naschoolse opvang:  tot 12 uur de dag zelf
– woensdagmiddagopvang: tot de dag voordien tot 16 uur.

Let op, de woensdagmiddagopvang op school is tot  16 uur.  Moet je kind langer blijven, dan schrijf je het in op de Bereboot.  Het wordt dan ’s middags met ons busje opgehaald en naar de Bereboot gebracht.

Heb je opvang nodig en is de inschrijvingstermijn verlopen, dan stuur je een mailtje naar ibo@beerse.be met vermelding van de naam en voornaam van je kind, het tijdstip en de locatie waar je opvang wenst.
Heb je opvang niet nodig en kan je zelf niet meer uitschrijven, kan dit enkel a.d.h.v. een geldig (dokters- of werkgevers)attest dat je ons via mail of post bezorgt.  Onze administratie is gevestigd in het gemeentehuis, Heilaarstraat 6 in Beerse.

Nog niet alle pedagogische studiedagen en facultatieve vrije dagen werden vastgelegd door de scholen.  Hiervoor worden kalenderitems aangemaakt zodra we de data krijgen.

Heb je opvang nodig op zo’n schoolvrije dag, dan reserveer je die minstens 5 dagen op voorhand in i-school.  De opvang gaat door vanaf 5 inschrijvingen.

De exacte inschrijvingsdata voor de schoolvakanties volgen later.

Facturen worden maandelijks gemaakt. Je krijgt deze per mail toegestuurd, tenzij je aangegeven hebt ze per post te ontvangen.  Je kan ook betalen via domiciliëring.  Het aanvraagformulier vind je terug op de homepagina van i-school.

Heb je vragen? Stel ze bij voorkeur via mail naar ibo@beerse.be. Je vermeldt daarbij steeds de naam en voornaam van je kind en een telefoonnummer waarop we jou kunnen bereiken indien nodig.

Tot slot :

indien de Covid19-maatregelen veranderen, kan dit een invloed hebben op onze werking.